måndag 3 februari 2014

Om ändå medlemmarna kunde lyssna

Wow, känner verkligen bara för att skriva av mig just nu. Sedan senaste styrelsemötet visar det sig att så många som 7 av 10 i föreningen verkar ha tagit del av mitt utskick som jag delade ut i brevlådorna tidigare i vintras. I utskicket stod tydligt datum för ett kort avstämningsmöte angående tvättstugeproblemen som uppstått. Men, det verkar inte folk bry sig om särskilt mycket.

Förutom att vara frustrerad, så går det väl framåt med mina besparingar. Jag har nog inte nämnt det tidigare, men i fjol gick jag in och investerade lite på börsen. Nånting som jag alltid velat göra, men inte tagit mig tid till riktigt. Men så, nu känns det ganska bra att ha gjort det.

Någon som vet nån bra källa till information om börsen förresten?

Tack och godnatt!
/Adrian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar